همه چیز درباره لپ تاپ برند لنوو از گذشته تا امروز
  • 13 مرداد 1400

همه چیز درباره لپ تاپ برند لنوو از گذشته تا امروز

لپ تاپ لنوو یکی از بهترین برند های لپ تاپ در بازار فعلی ایران و جهان است. اسم لنوو از ابتدا با لپ تاپ‌های قدرتمند و برخوردار از کانفیگ بالا که موسوم به گیمینگ هستند گره خورده است. طی بیش از 10 سالی که از حضور پررنگ این برند چند ملیتی در بازار ایران می‌گذرد، لنوو توانسته رقبای اصلی خود همچون ایسوس را بیازارد. اوج گیری لنوو مخصوصا از زمانی آغاز شد که سونی میدان لپ تاپ ها را خالی کرد و از سوی دیگر قیمت دلار آنقدر بالا رفت که در عمل مک بوک های محبوب اپل از دسترس عده زیادی خارج شدند. هر چند در نهایت کارایی لپ تاپ هایی که به صورت کارخانه ای از سیستم عامل ویندوز بهره می‌برند، دست کم در ایران، بالاتر است.

تاریخچه تولید لپ تاپ لنوو

لنوو با نام کامل گروه سهامی محدود لنوو شرکتی فناوری محور است که دفاتر مرکزی آن در پکن، هنگ‌کنگ، سنگاپور و موریس ویل در ایالت کارولینای شمالی آمریکا واقع شده. دفتر پکن مرکز جهانی لنوو، دفتر هنگ کنگ مرکز قانونی این شرکت و 2 دفتر دیگر واقع در سنگاپور و آمریکا مراکز عملیاتی آن هستند. زمینه های فعالیت های لنوو در زمینه فناوری اطلاعات و IT گسترده است و از طراحی و توسعه لپ تاپ های شخصی، تبلت، اسمارت فون ها، سرور، تجهیزات ذخیره‌سازی الکترونیکی، تلویزیون های هوشمند تا تولید نرم افزارهای مدیریت فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد.

لنوو یک شرکت خلاقیت محور است و بر همین اساس توانسته ویژگی های منحصر به فردی مخصوصا به نوت بوک ها و لپ تاپ هایش بیفزاید. این شرکت با وضع قوانین سختگیرانه مانند استراتژی IP از ایده های ناب خود حفاظت می کند. همین سخت‌گیری ها موجب می شوند ایده هایی که در لپ تاپ برند لنوو مشاهده می کنید را در سایر برندها نیابید.

وقتی تاریخچه شرکت لنوو را بررسی کنید، درخواهید یافت که این شرکت در سال 1984 با نام Legend به معنای افسانه تاسیس شده است. لجند در سال 1990 یعنی 6 سال پس از تاسیس، شروع به ساخت رایانه های شخصی تحت برند خودش کرد. همچنین این برند درسال 1998 کامپیوتر شخصی Tianxi رو تولید کرد که به پرفروش ترین کامپیوتر تاریخ چین تبدیل شد و تنها در سال 2000 میلادی 1 میلیون از این کامپیوتر فروخته شد. نام لجند از سال 2003 به لنوو تغییر یافت. این نام از ترکیب Le در کلمه Legend و Novo که در زبان لاتین معنای «نو» می‌دهد به وجود آمده است. به بیان دیگر لنوو یعنی اسطوره مدرن! لنوو از سال 2005 با بخش تولید رایانه های شخصی در IBM ادغام شد و این واحد زیان ده را به سوددهی رساند. تاریخچه لپ تاپ لنوو نیز از همین سال شکل گرفت.

لپ تاپ برند لنوو از قیمت مقرون به صرفه، مشخصات فنی بالا، قابلیت‌های خلاقانه، انعطاف پذیری در کاربرد برای مشاغل گوناگون، باتری های قوی، پردازنده های قدرتمند، کارت های گرافیکی با کیفیت و بسیاری ویژگی های مثبت دیگر بهره می برند. اما در مقابل سادگی بیش از اندازه و خارج از هیجان طراحی این لپ تاپ ها که با روندهای مدرن طراحی کامپیوتر های شخصی تفاوت دارد مورد انتقاد برخی از طرفداران لپ تاپ های به روز است. هر چند زیبایی در سادگی است و نمی توان این مورد را یک ایراد برای لپ تاپ برند لنوو قلمداد کرد. همچنین سادگی طراحی این لپ تاپ ها موجب می شود طرح و فرم ظاهری آنها تا سال ها در نظرتان تازگی داشته باشد و حالا حالاها قدیمی نشود. موضوعی که در برندهایی چون اچ پی، دل و مدل های قدیمی وایو متعلق به کمپانی سونی کمی آزار دهنده است. داستان لپ تاپ برند لنوو همواره آمیخته با نوآوری و گام برداشتن به سوی بهبود زندگی بشر بوده و هست. لنوو برندی محسوب می شود که دسترسی به لپ تاپ های قدرتمند و پیشرفته را به لطف قیمت مقرون به صرفه فراهم آورده است و بی راه نیست که لنوو همیشه در بین تمام لیست لپ تاپ های پرفروش یا مطالب راهنمای خرید لپ تاپ جایگاه ثابتی داشته است.

 

دفتر اصلی لنوو

 

مدل های مختلف لپ تاپ های لنوو و ویژگی های آنها

اگر بخواهیم همه چیز درباره لپ تاپ لنوو را بگوییم، باید حتما از تنوع بالای مدل های لپ تاپ این شرکت یاد کنیم. لنوو در سایه نوآوری و بازاریابی صحیح توانسته در رده های مختلف بازار لپ تاپ و نوت بوک حضور داشته باشد. این تنوع تا حدی بالاست که لنوو با استفاده از زیر برندهای مختلفی از جمله تینک پد، تینک بوک، لژیون و آیدیاپد رده های مختلف لپ تاپ‌ های تولیدی اش را از یکدیگر جدا کرده است. هر یک از این خرده برندها نیز برای خودشان تعداد زیادی مدل متنوع دارند که با کانفیگ ها و ظاهر مختلف عرضه می‌شوند.

معرفی مدل های سری آیدیاپد لپ تاپ های لنوو

مدل های آیدیاپد را باید از شناخته شده ترین لپ تاپ های لنوو در بازار ایران دانست. این سری انواع مدل های گوناگونی دارد که به اختصار در خصوص برخی از آنها صحبت خواهیم کرد.

آیدیاپد ۱ (Ideapad 1)

این سری برای استفاده روزمره مناسب است و نمایشگرهای آن 11، 14، 15 و 17 اینچی هستند. آیدیاپد 1 برای امور روزمره و کارهای ساده بسیار عالی است و همچنین قیمت عالی دارد. این لپ تاپ های مقرون به صرفه از پردازنده های پایین رده به همراه حداقل های سخت افزاری روز بهره می برند.

آیدیاپد 3 (Ideapad 3)

این سری لپ تاپ برند لنوو نیز مانند Ideapad 1 برای امور سبک و روزانه طراحی شده است اما با آپدیت های سخت افزاری و ظاهر بهتر. نمایشگرهای سری آیدیاپد 3 بین 14 تا 17 اینچ هستند که همراه با طراحی جمع و جور و ساده، این لپ تاپ را به یکی از گزینه های اقتصادی لپ تاپ های دانشجویی و دانش آموزی تبدیل کرده است.

آیدیاپد 5 (Ideapad 5)

لپ تاپ های سری آیدیاپد 5 در واقع نسخه ارتقا یافته آیدیاپد 3 برند لنوو است که سعی شده در تمام اجزای آن این ارتقا لحاظ شود. زبان طراحی این سری مانند Ideapad 3 ساده است اما در سخت افزارهای پردازشی و به خصوص در بحث باتری پیشرفت ها چشمگیرتر بوده است. از معدود تفاوت های طراحی این دو سری این است که نمایشگرهای این سری محدود به 2 سایز 14 و 15 اینچی هستند.

آیدیاپد 7 (Ideapad 7)

سری آیدیاپد ۷ هم جز لپ تاپ های میان رده و مناسب امور روزمره لنوو محسوب می شود اما می توانید مطمئن باشید این سری از لپ تاپ ها سخت کوش تر و قوی تر هستند و برای بازی های ویدیویی و کار کردن های بی وقفه مناسب تر هستند. نمایشگرهای این سری نیز در سایزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اینچی یافت می‌شوند. اما جالب است بدانید لپ تاپ هایی با صفحه لمسی هم می توانید در این سری پیدا کنید.

آیدیاپد 9 (Ideapad 9)

لپ تاپ های آیدیاپد 9 آخرین نسخه به روز رسانی های آیدیاپد است و ساخته شده تا کارهایی که انواع دیگر آیدیاپدها می توانند انجام دهند، را بهتر انجام دهد. سری آیدیا پد 9 با داشتن گواهینامه Intel EVO طراحی شده اند تا در هنگام حرکت و در مسیر بیشترین بهره وری را داشته باشند. پس در این سری می توانید قدرت، زیبایی و جمع و جور بودن را با هم داشته باشید.

آیدیاپد گیمینگ (Ideapad gaming)

اگر لپ تاپی میخواهید که از زبان طراحی لپ تاپ های Ideapad پیروی کند و همزمان بتوانید با آن به دنیای بازی های ویدیویی سر بزنید، بهترین گزینه برای شما همین آیدیا پد گیمینگ است که از به روز ترین سخت افزارهای بازار هم پشتیبانی می کند. به هر حال شاید بازی کردن با سری آیدیاپد گیمینگ لذت بازی کردن با Legion نباشد اما مطمئناً دست کمی هم از آن نخواهد داشت.

آیدیاپد فلکس (Ideapad Flex)

همزمان لپ تاپ و تبلت بودن یک لپ تاپ در سری آیدیاپد مخصوص به سری آیدیاپد فلکس است. این لپ تاپ ها با صفحه نمایش های 360 درجه و جدا شونده در کنار سخت افزارهای مناسب و وزن و حجم عالی یک گزینه ایده آل برای افرادی هستند که می خواهند با 1 تیر 2 نشان را بزنند.

 

بررسی لپ تاپ های سری Ideapad

 

معرفی مدل های سری تینک پد لپ تاپ های لنوو

تینک پد میراثی از شرکت IBM برای لنوو است. این نام در اتاق های فکر IBM شکل گرفت. تینک پد را باید سری تجاری لپ تاپ های لنوو دانست. جالب است بدانید این سری از لپ تاپ های کمپانی لنوو در سال 2003 تنها لپ تاپ مورد تائید ایستگاه فضایی بین المللی بود که اتفاقاً در فضا هم از آن استفاده شد. سخت جان بودن مهمترین مشخصه لپ تاپ های سری تینک پد است؛ به همین دلیل هم هست که این لپ تاپ گزینه اول بیزینس من های حرفه ای است. لنوو برای راضی نگه داشتن این افراد علاوه بر استحکام، حفظ حریم خصوصی، باتری قدرتمند و سیستم خنک کننده و صدای عالی را هم به ویژگی های تینک پد اضافه کرده. البته فراموش نکنید که ترک پوینت (TrackPoint) قرمز رنگ وسط صفحه کلید یک امضای همیشگی در این لپ تاپ ها بوده و هست.

با هم به بررسی مدل های این سری خواهم پرداخت:

تینک پد سری C

حرف C در سری C اشاره به این دارد که تمام لپ تاپ های این سری دارای سیستم عامل Chromebook هستند. پس اگر به نرم افزارهای خاصی نیاز دارید که در فروشگاه ها گوگل یافت نمی شود بهتر است مسیر خود را از تینک پد های سری C جدا کنید.

تینک پد سری E

سری E یا Edge را باید رده لپ تاپ های ارزان و مقرون به صرفه تینک پد لنوو دانست که برای فعالیت های عمومی پاسخگوی نیاز کاربران خواهند بود. با این که سری X اقتصادی است اما همچنان همان سبک کلاسیک و قدرتمند تینک پد را دارد.

تینک پد سری X

سری X لپ تاپ‌های سبک با صفحات نمایشگر کوچک 11، 12 و 14 اینچی را شامل می‌شوند و بیشتر مناسب افرادی هستند که باید لپ تاپ شان را روزانه همراه خود به مقاصد مختلف حمل کنند. عمر باتری زیاد این لپ تاپ ها به همراه صفحه نمایش های جدا شونده (2 در 1) و قدرت پردازشی بالا از ویژگی های این سری هستند.

تینک پد سری X1

سری X1 سردمدار و پرچمدار لپتاپ های سری تینکپد هستند. شما قدرت پردازشی، کیفیت ساخت، فناوری های نوآورانه، امنیت بالا و زیبایی منحصر به فرد را می توانید در سری X1 پیدا کنید. در این سری از تینک پد ها شما از لپ تاپ های 2 در 1 تا لپ تاپ های کم مصرف مثل ThinkPad Xi رو پیدا کنید.

تینک پد سری T

سری T کلاسیک ترین سری لپ تاپ های تینک پد است. این سری را باید از جمله لپ تاپ‌های قدرتمند و گران قیمت لنوو دانست که امکانات جانبی بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. البته می توانید مطمئن باشید با صرف هزینه برای این سری مقاوم ترین و قدرتمند ترین لپ تاپ لنوو را خواهید داشت.

تینک پد سری P

اگر به دنبال یک غول پردازشی برای سر و کله زدن با انواع نرم افزارهای گرافیکی و مدل سازی می گردید باید در بین سری P به دنبال گزینه خود باشید. از خرید لپ تاپ های این سری می توانید مطمئن باشید چرا که لپ تاپ های سری P تینکپد همگی توسط انجمن فروشندگان نرم افزارهای مستقل تایید شده اند و دارای گواهینامه ISV هستند.

تینک پد سری L

لنوو سعی کرده تمام مشخصات لپ تاپ های سری تینک پد اعم از امنیت حریم خصوصی، کیفیت ساخت و قدرت پردازشی را در کنار قیمت مقرون به صرفه در این سری لحاظ کند. کاری که بسیار چالش بر انگیز و سخت هست!

تینک پد سری 11e

سری 11e تینکپد با هدف تامین نیازهای هر کسی که با تحصیل و آموزش در ارتباط است تولید شده. چه معلم و استاد، چه دانش آموز و دانشجو. طیف قیمتی مناسب و قدرت های سخت افزاری متنوع باعث شده به نوعی 11e سری دانش آموزی و دانشجویی لپ تاپ های تینکپد محسوب شود.

 

بررسی لپ تاپ های سری Thinkpad

 

معرفی مدل های سری تینک بوک لپ تاپ های لنوو

بیشتر افراد سری تینک بوک لنوو را با سری تینک پد آن اشتباه می گیرند. البته که به دلیل شباهت نام این دو سری این اتفاق میافتد اما بد نیست بدانید که این دو سری کم شباهت هم به یکدیگر نیستند. لپ تاپ های سری ThinkBook لنوو در واقع نسخه اقتصادی و عمومی تر لپ تاپ های ThinkPad هستند که لنوو تصمیم گرفت در سال 2019 وارد بازار کند. این سری از لپ تاپ ها موارد امنیتی مانند شاتر وبکم و حسگر اثر انگشت، استحکام با استفاده از فلز آلومینیوم در بدنه، فناوری های مختلف برای بهبود صدا، پردازنده های قدرتمند و میان رده و چند ویژگی دیگر را از سری تینک پد به ارث برده است. از تفاوت های سری تینکبوک و تینک پد پردازنده های ضعیف تر به نسبت سری تینک پد، قیمت های اقتصادی تر، طراحی ظریف تر و باریک تر، ارگونومیک تر بودن آن ها اشاره کرد. البته که شما دیگر در این سری آن امضای همیشگی سری تینک پد یعنی ترک پوینت قرمز رنگ وسط صفحه کلید را نخواهی دید. لپ تاپ های سری تینک بوک می تواند دانشجوها، کاربران خانگی، بیزینس من ها و طراحان مبتدی و نیمه حرفه ای را راضی نگه دارد اما به هیچ وجه نمی تواند وارد قلمرو کاربران حرفه ای و تینک پد شود، چرا که این قلمرو سال هاست در اختیار  قدرت و عظمت تینک پد بوده.

 

بررسی لپ تاپ های سری Thinkbook

 

معرفی مدل های سری یوگا لپ تاپ های لنوو

سری لپ تاپ های یوگا لنوو سری اختصاصی لپ تاپ های 2 در 1 لنوو هستند. دقت کنید هر لپ تاپ 2 در 1 لنوویی لپ تاپ یوگا نیست. چون همن طور که قبلاً هم ذکر کردیم مدل های دیگری از لپ تاپ های 2 در 1 با پسوند Flex توسط لنوو تولید می شوند که اصلا با سری یوگا قابل مقایسه و رقابت نیستند. با دیدن لپ تاپ های سری اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند زبان طراحی منحصر به فرد آن ها است. شیک بودن مهمترین این ویژگی است. یک لپ تاپ شیک با لبه های گرد و باریک با بدنه ای از تلفیق آلومینیوم و چرم که از مواد درجه یک و در کم وزن ترین حالت ممکن طراحی شده. همین مشخصات طراحی شما را در تشخیص لپ تاپ های سری یوگا از ساید لپ تاپ های هیبریدی لنوو کمک خواهد کرد. لنوو یوگا حرفه ای ترین و پریمیوم ترین نسخه لپ تاپ های 2 در 1 لنوو به حساب می آیند. انعطاف پذیری بالا برای استفاده در حالت های مختلف، فناوری ها به روز صدا، تکنولوژی های مدیریت شارژ و سیستم خنک کننده و قدرت های پردازشی متفاوت با استفاده از پردازنده های اینتل و AMD از دیگر ویژگی های منحصر به فرد لنوو یوگا هستند.

 

بررسی لپ تاپ های سری Yoga

 

معرفی مدل های سری لژیون لپ تاپ های لنوو

برای یک گیمر حرفه ای گزینه ای بهتر از لپ تاپ های سری Legion در لنوو پیدا نخواهید کرد. لژیون اوج قدرت و هنر لنوو در لپ تاپ های گیمینگ است که همیشه در رده بندی های برترین لپ تاپ های گیمینگ بازار جایگاه ثابتی را داشته است. با خرید لنوو لژیون هر کاری که دلتان بخواهد می توانید انجام دهید و یک لپ تاپ همه فن حریف خواهید داشت. جدیدترین پردازنده های بازار، رم و حافظه های به روز با ظرفیت های بالا، نمایشگر های عالی با رفرش ریت و وضوح بالا و کارت گرافیک های قدرتمند NVIDIA و AMD که مهمترین نیاز یک لپ تاپ گیمینگ است. شاید مشکل اصلی لپ تاپ های لژیون عمر کم باتری آن نسبت به دیگر لپ تاپ های لنوو باشد که خب برای یک لپ تاپ گیمینگ با پردازنده های قوی مشکل بزرگی به حساب نمی آید. از نظر طراحی شاید لپ تاپ های سری Legion خیلی به دیگر لپ تاپ های گیمینگ بازار شباهت ندارد و به صورت خاصی ساده، مینیمال، به دور از تجملات و نور های زیاد RGB طراحی شده. البته این سادگی باعث نشده لنوو نوآوری های همیشگی خودش را فراموش کند؛ به طور مثال بردن پورت ها به پشت لپ تاپ یکی از همین نوآوری هایی است که به کپی برداری دیگر شرکت ها هم رسید.

لژیون 5

لژیون 5 نسخه پایه و به نوعی اقتصادی و مقرون به صرفه لپ تاپ های سریLegion  به حساب می آید. اما نگران نباشید در این مدل همچنان همان قدرت پردازشی، همان کیفیت تصویر، همان سبک طراحی و همان قدرت و هنر لنوو را پیدا خواهید کرد.

لژیون 7

نسخه حرفه ای لپ تاپ های لنوو همین مدل Legion 7 است که به جرات می توان گفت برای انجام هر کاری آماده و حاضر است. قدرت لژیون 7 به حدی بالاست که می تواند با بسیاری از کامپیوترهای رومیزی رقابت کند و شما را برای انتخاب بین لپ تاپ یا دسکتاپ به شک بیاندازد.

 

بررسی لپ تاپ های سری legion

 

معرفی مدل های سری لژیون لپ تاپ های لنوو

لپ تاپ های سری LOQ لنوو جدیدترین سری لپ تاپ های این کمپانی قدرتمند هستند که به تازگی در سال 2023 به بازار معرفی و عرضه شده اند. LOQ یا لاک سومین لاین لپ تاپ های گیمینگ لنوو هستند که با الهام از دو لاین Ideapad  و Legion ساخته شده اند و جایی در بین دو سری دیگر گیمینگ لنوو، یعنی لژیون و گیمینگ 3، دارند.

سخت افزارهای این سری از لپ تاپ ها بیشتر به سری Legion نزدیک هستند و لنوو سعی کرده از بهترین و قدرتمندترین پردازنده ها و رم ها در این سری استفاده کرند؛ از طرفی هم سعی شده قیمت سری لاک کمتر باشد و بیشتر به سری Gaming 3 نزدیک باشد. پس با خرید این سری از لپ تاپ ها می توانید یک لپ تاپ گیمینگ پر قدرت و مقرون به صرفه را خریداری کنید.

ما در مقاله ای جدا و به صورت مفصل به بررسی و تحلیل لپ تاپ های سری LOQ لنوو پرداخته ایم و بهترین کانفیگ های این سری از لپ تاپ ها را هم بررسی کرده ایم که می توانید مطالعه کنید.


لپ تاپ لنوو LOQ-NCA یکی از مناسب ترین کانفیگ های این سری از لپ تاپ های لنوو برای خرید است.


اجزای نوآورانه لپ تاپ های لنوو

همان‌گونه که پیش‌تر نیز عنوان شد، لنوو کمپانی نوآوری محسوب می‌شود و همواره در محصولات خود نوآوری‌های فناورانه و ویژه‌ای داشته که در کمتر برندی می‌توان مشاهده کرد. از جمله اجزای نوآورانه در میان محصولات کمپانی چند ملیتی لنوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مانیتور تاچ با قابلیت استفاده از قلم دیجیتال: در مدل های جدید سری ایکس، مانیتور تاچ با امکان استفاده از قلم دیجیتال به چشم می خورد. امکانی که به کار گرافیست ها می‌آید.

تینک شاتر، سنسور اثر انگشت و دوربین ترکیبی: سنسور اثر انگشت، دوربین ترکیبی جهت تشخیص کاربر مالک لپ تاپ به همراه تینک شاتر که وقتی دوربین یا وب کم دستگاه غیر فعال است امکان هر گونه جاسوسی از محیط را از میان می برد، نوآوری های جذاب لنوو به حساب می‌آیند.

به روز ترین پردازنده های کمپانی مشهور اینتل: سرعت خارق العاده این پردازنده ها در لپ تاپ های گیمینگ و رده بالای لنوو لذت واقعی گیمر بودن را برای کاربرانی که عاشق اجرای بازی های سنگین و غرق شدن در دنیای آنها هستند، فراهم می کند.

حافظه ی SSD: حافظه‌ SSD تقریباً در تمام مدل های لپ تاپ لنوو قابل مشاهده است. این حافظه ها سرعت بالایی دارند، از دوام فوق العاده‌ای برخوردارند و بسیار کم صدا هستند. استفاده از حافظه SSD تاخیر در اجرای فرامین شما را به کوتاه ترین زمان ممکن تقلیل می دهد.

سامانه کولینگ‌ فاقد فن: مدل هایی همانند HELIX از سامانه کولینگ مدرن بدون فن بهره می برند. این سامانه در حقیقت یک خنک کننده مبتنی بر خاصیت فیزیکی رسانایی است. مایع مخصوصی در این سیستم گردش می کند و موجب می شود صدا، وزن و ابعاد لپ تاپ تا حد بسیاری کاهش بیابد.

لولای لیفت اند لاک: بعضی از مدل های جدیدتر لپ تاپ برند لنوو به لولای جدیدی موسوم به لیفت اند لاک مجهز هستند. استفاده از این لولا امکان تغییر وضعیت کیبورد و ثابت کردن آن در شرایط مورد نظر را فراهم می‌آورد. لولاهای مذکور کیفیت بالایی دارند و ارگونومی لپ تاپ برند لنوو را افزایش می دهند.

چرا باید لپ تاپ برند لنوو بخریم؟

اگر قصد خرید یک لپ تاپ همه فن حریف، مدرن، ساده و قدرتمند با قیمت مناسب را دارید، لنوو می‌تواند انتخاب شما باشد. بخش لپ تاپ برند لنوو طی سال 2020 توانسته‌ عنوان برترین لپ تاپ های بازار جهانی از نگاه کاربران را از آن خود کنند؛ آن هم در حضور شرکت های پرقدرتی مانند مایکروسافت، اپل، ایسوس، دل، اچ پی، ریزر و ایسر. اگر عاشق نوآوری و فناوری‌های مدرن هستید و ظاهر لپ تاپ برایتان اولویت نیست یک راست به سراغ لنوو بروید. زیرا بدون تردید از قابلیت های بی نظیر لپ تاپ برند لنوو شگفت زده خواهید شد. لنوو تنوع بی بدیلی در محصولات خود دارد و سال به سال در حال بهبود کیفیت و از بین بردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در لپ تاپ برند لنوو است. پس با خرید یک لپ تاپ برند لنوو، پشتیبانی قدرتمندی خواهید داشت و محصولی مبتنی بر تکنولوژی روز خریداری کرده اید.

چند سوال متداول درباره لپ تاپ های لنوو

آیا لپ تاپ لنوو خوب است؟

لنوو همیشه یکی از بهترین لپ تاپ های بازار بوده و هست.


لنوو چند مدل لپ تاپ دارد؟

لنوو لپ تاپ های خود را در 6 دسته بندی مختلف تولید می کند. ThinkPad، ThinkBook، Yoga، IdeaPad، Legion و Chromebook.


برند لنوو کجایی است؟

لنوو یک برند چینی است که ابتدا در چین کار خود را شروع کرد، اما در حال حاضر در شهرهای پکن، چنگدو، یاماتو (استان کاناگاوا، ژاپن)، سنگاپور، شانگهای، شنژن، و موریس‌ویل کارولینا شمالی دفتر یا مرکز عملیاتی دارد.

 

مشاوره رایگان خرید لپ تاپ

اشتراک گذاری :