Ideapad L3؛ یک معمولی خوب
  • 17 اردیبهشت 1400

Ideapad L3؛ یک معمولی خوب

 

شرکت لنووشرکت لنوو

 

تولید محصولات مقرون به صرفه و کاربردی یکی از تخصص‌های شرکت لنوو است. این مطلب را می‌توان از تولید محصولاتی برای تمام سلیقه‌ها فهمید. مهم نیست که شما چه انتظاری از یک لپ تاپ داشته باشید، همیشه می‌توانید یک محصول را از سبد تولیدات لنوو انتخاب کنید.

لپ تاپ ideapad L3 در حالت باز شده

 

یک معمولی خوب


گاهی نمیتوان خاص بود، گاهی باید معمولی بود. اما اگر معمولی هم هستی، یک معمولی خوب باش.

این شاید بهترین جمله برای توصیف لپ‌تاپ های Ideapad با کاربری‌های روزمره باشد. لپ تاپ‌های کاربری معمولی Ideapad به بی‌ادعاترین شکل ممکن وظایفی را که برای آن ساخته شده‌اند انجام می‌دهند و در هیچ زمینه‌ای ادعای بیشتر از توانشان ندارند.

Ideapad L3 خوب بودن را در معمولی بودن به شکلی عالی نمایش می‌دهد.

صفحه ویندوز روی لپتاپ ideapad L3 

طراحی: ساده، ساده، ساده


سادگی از اصول طراحی این لپ‌تاپ در تمام بخش‌ها است، از همین رو نباید انتظار طراحی خارق‌العاده‌ای رو داشته باشیم. پلاستیک فشرده یک دست، ضخامت 23 میلی‌متری و وزن 2200 گرمی این لپ‌تاپ یک ظاهر معمولی از آن ساخته. از نقاط قوت و خوب در طراحی این لپ‌تاپ استفاده از صفحه کلید جزیره‌ای است که کار تایپ را راحت کرده است. نکته عالی دیگر در طراحی این محصول استفاده از کرکره یا پوششی برای وب کم آن است که خیال شما را از هک شدن راحت می‌کند.

زیر و روی باز شده لپتاپ ideapad L3

 

پردازنده: معمولی و نه بیشتر از آن


یک پردازنده Core i5 با حافظه پنهان  MB6 در کنارGB  4 رم و گرافیکGB  2 به راحتی کارهای روزانه شما را راه می‌اندازد و می‌تواند شما را در انجام پروژه‌های دانشجویی و کارهای حسابداری کمک کند. طبیعتاً نمی‌توانید با این مشخصات انتظارات کارهای سنگین را از این لپ تاپ داشته باشید و برای انجام کارهای سنگین‌تر باید به دنبال لپ تاپ‌های قویتر با مدل بالاتر بروید. پایین بودن سخت‌افزارهای این لپ تاپ باعث شده تا به بیشتر از یک باتری 3 سلولی نیاز نداشته باشد که با هر بار شارژ تا 5 ساعت برای شما فیلم پخش می‌کند. از طرفی دیگر هم اگر نیاز به شارژ سریع داشته باشید می‌توانید از تکنولوژی این لپ‌تاپ بهره ببرید که در کمتر از یک ساعت تا 80% از باتری لپ‌تاپ را شارژ می‌کند.

 پشت و جلوی لپتاپ لنوو ideapad l3

 

صفحه نمایش: LCD 180 درجه


صفحه نمایش LCD  15.6 اینچی این لپ‌تاپ کیفیتی HD را به کاربر ارائه می‌دهد که خب برای لپتاپی در این رده کاملا طبیعی است. با روکش مات روی صفحه نیز می‌توانید بدون نگرانی از انعکاس نور از آن استفاده کنید. قابلیت 180 درجه بودن درب این لپ تاپ از قابلیت‌های خوب آن بوده که باعث می‌شود بتوانید در شرایط گوناگون از آن استفاده کنید.

نمای باز و بسته لپتاپ ideapad l3

 

سخن آخر


در کل نباید انتظار زیادی از این لپ‌تاپ داشته باشید چرا که اصولا برای کارهای سنگین طراحی نشده. این لپ‌تاپ در رده لپ‌تاپ‌هایی با کاربری عمومی قرار می گیرد و این مشخصه را در تمام بخش‌های طراحی و ساخت این لپ تاپ می‌توانید مشاهده کنید.  

اشتراک گذاری :