Ideapad 330 برای ایده هایی که ساده هستند.
  • 17 اردیبهشت 1400

Ideapad 330 برای ایده هایی که ساده هستند.

 

لوگو شرکت لنوولوگو شرکت لنوو

 

اگرچه که لنوو توانسته با تولید محصولاتی قدرتمند سهمی از بازار را به دست آورد اما هیچ وقت نیازهای روزمره افراد را هم فراموش نکرده است و با تولید محصولاتی میان‌رده و اقتصادی سعی داشته که بازار این نیازها را هم در اختیار بگیرد.

لپ تاپ سفید و سورمه ای Ideapad 330

 

ایده‌ها همیشه پیچیده نیستند


 

مهم نیست که اجرای هر ایده‌ای به چه ابزاری نیاز دارد، مهم این است که ابزار مناسب اجرای آن ایده به صرفه باشد.این دقیقا راه و رسمی است که لنوو در طراحی این سری از محصولات خود گرفته است.

لنوو با طراحی محصولاتی مقرون به صرفه و اقتصادی در تمامی زمینه‌ها توانسته به خوبی رضایت کاربران خود را جلب کند. اهمیتی ندارد که شما به دنبال یک لپ تاپ برای کارهای روزانه خود می‌گردید یا یک لپ تاپ برای اجرای بازی‌های روز می‌خواهید، در هر دو صورت می‌توانید نیازهای خود را از طریق سری Ideapad برطرف کنید.

لپ تاپ Ideapad 330 شاید خیلی طراحی خارق‌العاده‌ یا سخت افزار قدرتمندی نداشته باشد، اما به بهترین شکل کاری را که برای آن ساخته شده انجام می‌دهد و شما را کاملا در کارهای روزمره و ساده همراهی می‌کند.

لپ تاپ Ideapad 330 در حال پخش فیلم

 

طراحی: ساده اما همچنان رضایت‌بخش


از محصولی که به هدف مقرون به صرفه بودن و کارهای روزانه طراحی شده نباید انتظار یک طراحی شگفت آور داشت، اما کاملا می‌توان از آن رضایت داشت.

سطح بافت‌دار و طراحی یکنواخت، ظاهری آرام و در عین حال زیبا به این محصول داده. این طراحی آرام در کنار صفحه کلید جزیره‌ای، صفحه نمایش 15.6 اینچی و کلید‌های مجزا در تاچ‌پد یک محصول مناسب برای کارهای معمولی مانند کار با برنامه‌های حسابداری است.

این لپ تاپ با بدنه پلاستیکی تا حدودی مقاوم، ضخامت 22.9 میلی‌متری و وزن 2.2 کیلوگرمی گزینه‌ای مناسب برای کارهای دانشجویی و افرادی که نیاز به جابجایی آن دارند است، البته که باید حواستون جمع باشه.

صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ لنوو Ideapad 330

 

پردازنده: در سطح خودت بهترین باش


همانطور که قبلا هم گفتیم نباید انتظار انجام کارهای سنگین را از این لپ تاپ داشته باشید چون اصولا برای چنین کارهایی طراحی نشده است، اما یک پردازنده مدل N4000 سری Celeron با بازه فرکانس ۱.۱ تا ۲.۶ GHz در کنار یک رم 8 GB از نوع DDR4 به راحتی برنامه‌ها و عملیات سبک را اجرا می‌کند. طبیعی است که لپ تاپی در این سطح فاقد حافظه SSD و گرافیک مجزا باشد و تنها از همان پردازنده گرافیکی اینتل مدل UHD graphics 600 و یک هارد دیسک یک ترابایتی بهره می‌برد. همین نبود قطعات چندان قوی و مصرف پایین سخت افزارهای این لپ تاپ باعث شده یک باتری 2 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 30 وات ساعت برای این لپ تاپ کافی باشد.

صفحه ویندوز لپ تاپ ideapad 330

 

صفحه نمایش: 0 تا 180 درجه


صفحه نمایش IdeaPad330 15.6 اینچ است که با رزولوشن 1366*768 کیفیت HD را به شما ارائه می‌دهد و با مات بودن صفحه آن می‌توانید در هر کجا که می‌خواهید بدون در نظر گرفتن انعکاس نور در صفحه محتوای خود را تماشا کنید. اما ویژگی منحصر به فرد این لپ تاپ لولای 180 درجه‌ای صفحه نمایش است که باعث می‌شود با خیال راحت و در هر زاویه‌ای که می‌خواهید به کارهای خود برسید.

قاب پشتی لپ تاپ ideapad 330  و نشانگر باتری پر  

سخن آخر


تعریف این لپ تاپ شاید در سه کلمه کافی باشد: روزمره، مقرون به صرفه و ساده

اگر شما هم به دنبال یک لپ تاپ با چنین مشخصاتی هستید Ideapad 330 میتواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

اشتراک گذاری :