هر آنچه که درباره لنوو Y540 باید بدانید
  • 17 اردیبهشت 1400

هر آنچه که درباره لنوو Y540 باید بدانید

در این مقاله میخوانید

لپ تاپ لنوو

با پیشرفت تکنولوژی و سبک زندگی امروز نیاز به سیستم‌ها و لپتاپ‌های قدرتمندتر هر روز بیشتر می‌شود؛ همین نیازها باعث شده تا شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ محصولات قوی‌تر و با‌کیفیت‌تری را تولید کنند. یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه تولید لپ‌تاپ‌های متناسب با نیازهای روز قطعا برند لنوو است.

 

صفحه نمایش لپ تاپ Legion Y540

 

لشگرکشی به سبک لنوو


 

به جرات سری Legion را میتوان یک لشگرکشی قدرتمند به سبک لنوو دانست، یک لشگرکشی برای شکستن مرزهای بازارهای جهانی

محصولات برند legion با سخت افزارهای قوی و به روز خود هر ساله در صدر انتخاب‌های گیمرها و مهندسین طراح و افراد نیازمند به لپ‌تاپ‌های قوی بوده و هست

از پرطرفدارترین و قویترین محصولات سری Legion لپ تاپ Y540 هست که در سال 2019 به بازار عرضه شد.

 

مادربورد لپتاپ y540

 

طراحی: سادگی به همراه خلاقیت


 

ظاهر ساده این لپ‌تاپ یک حس نوستالژیک را در کاربر برانگیخته می‌کند و ما را به یاد طراحی لپ‌تاپ‌های قدیمی می‌اندازد، از طرفی دیگر استفاده از بدنه پلاستیکی مقاوم در برابر رد اثر انگشت و ضربه، وجود الگو‌های دوار و برجسته روی لپ‌تاپ، حاشیه کم صفحه نمایش و صفحه کلید حس مدرن بودن و نوآوری را در این محصول برای ما تداعی می‌کند. اما نوآوری لنوو در طراحی این محصول به همین جا ختم نمی‌شود و اوج آن را میتوان در محل قرار گرفتن پورت‌های آن دانست. لنوو تمامی پورت‌های ورودی و خروجی این محصول را به پشت لپ‌تاپ منتقل کرده و در دو طرف راست و چپ لپ‌تاپ فقط به دو پورت USB و یک پورت مخصوص هدفون بسنده کرده است، این خلاقیت باعث شده تا دو طرف محصول خلوت شده و به زیبایی آن نیز افزوده شود.

 لپ تاپ لنوو روی مبل راحتی

 

پردازنده: آینده از همینجا شروع می‌شود


 

مطمئناً داشتن یک پردازنده و گرافیک قدرتمند از مهمترین ویژگی‌های یک لپ‌تاپ گیمینگ است. Y540 با داشتن یک پردازنده Intel® Core™ i7 6 هسته‌ای با سرعت 2.60 GHz عملیات سیستم را انجام می‌دهد و با دارا بودن Turbo Boost می‌تواند سرعت عملیات را تا GHz 4.50 افزایش دهد. این پردازنده قدرتمند در کنار یک کارت گرافیک 6 گیگ NVIDIA® GeForce® GTX 1660 Ti  و 16 گیگابایت رم DDR4 به خوبی می‌تواند از پس جدیدترین نیازهای زندگی امروز بربیاید، شاید به دلیل همین قدرت نهفته زیر صفحه کلید است که لنوو اعتقاد دارد که آینده از همینجا شروع می‌شود. 

 کارت گرافیک NVIDIA روی لپ تاپ y540

 

صفحه نمایش: روی لبه‌ها هم بازی کنید


 

تجربه یک بازی خوب بدون یک تصویر عالی قطعاً امکان‌پذیر نیست. Y540 با حذف حاشیه‌ها و داشتن لبه‌هایی نازک در بالا و اطراف، صفحه نمایش 15 اینچی خود را با کمترین اشغال فضای لپ‌تاپ در اختیار کاربر می‌گذارد. این طراحی عالی در کنار یک صفحه نمایش LCD مات با رزولوشن 1920*1080 ( FullHD ) به همراه تکنولوژی IPS و LED backlit یک تجربه عالی در نمایش بازی‌های روز برای شما به ارمغان می‌آورد.

 نمایی از یک بازی در لپ تاپ لژیون y540

 

سخن آخر


 

با انتخاب Y540 شما یک ظاهر کلاسیک را در کنار سخت افزاری قدرتمند دارید و می‌توانید مطمئن باشید Y540 در پردازش‌های سنگین و بازی‌های روز دست شما را خالی نمی‌گذارد و همیشه می‌تواند از گزینه‌های خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ باشد.

 

نمای کلی و زیبای لپ تاپ لنوو لژیون y540

اشتراک گذاری :