چرا باید لپتاپ ایسوس ROG Strix G512LV  را بخریم؟
  • 17 اردیبهشت 1400

چرا باید لپتاپ ایسوس ROG Strix G512LV را بخریم؟

مقدمه ای بر خرید لپتاپ ROG Strix G512LV

گیمرها همیشه به دنبال سیستمی قدرتمند که بتواند پاسخگوی نیازهای آنها باشد بوده اند. در این مقاله سعی کردیم لپتاپ ایسوس ROG Strix G512LV بررسی کنیم و بگوییم که چرا نسبت به رقیبان خود ، طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

 

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ داشته باشید، قطعاً لپ تاپ های ایسوس و لنوو یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهند بود. این دو برند، به دلیل کیفیت محصولاتشان، طرفداران بسیاری پیداکرده‌اند و به‌خصوص در بازار ایران رقابتی بسیار سخت و تنگاتنگ دارند.

سؤال مهمی که برای خریداران پیش می‌آید این است که لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو؟
ما در این مقاله قصد داریم که به شما کمک کنیم یکی از بهترین انتخاب‌ها را با توجه به بودجه موردنظر خود داشته باشید.

لپ تاپ های ایسوس گزینه‌ای مناسب برای خرید

با توجه به طراحی‌های زیبا و منحصربه‌فرد لپ تاپ های ایسوس و همچنین قیمت‌های مناسب در عین کار آیی بالا، انتخاب برند ایسوس می‌تواند انتخابی عالی باشد.

معرفی لپ تاپ های ایسوس

تنوع بسیار زیاد بازی‌ها باکیفیت و ویژگی‌های متفاوت, نیازمند سیستم‌های خاصی می‌باشد. بی‌شک لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس ROG Strix G512LV یکی از بهترین محصولات شرکت ایسوس که در سال 2020 به بازار معرفی شده و حاصل همکاری بین ایسوس و گروه طراحی BMW Designworks است. این لپ تاپ نسل بعدی شاسی G531GW ایسوس محسوب می شود که از نظر ظاهری کاملا مشابه آن بوده و تنها پردازنده آن بروز شده است.

 این دستگاه با بهره‌گیری از پردازنده و کارت گرافیک قوی برای کارهای طراحی، محاسباتی و بازی‌های سنگین گزینه بسیار مناسبی به‌حساب می‌آید و می‌توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و سال‌ها از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی این محصول می‌پردازیم و میگوییم که چرا باید لپ‌تاپ ایسوس ROG Strix G512LV را بخریم؟!

چرا باید لپ‌تاپ ایسوس ROG Strix G15 G512LV-UH76 را بخریم؟!

برای پاسخ به این سؤال، به بررسی جزئی تمامی مشخصه‌های این لپ تاپ می‌پردازیم.

صفحه‌نمایش

لپ تاپ ایسوس G512LV دارای صفحه‌نمایش 15.6 اینچی و از نوع Full HD IPS است که جزو بهترین و باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایش‌های در حال حاضر است.

ایسوس با بهره‌گیری از فناوری Reduce Blue Color در صفحه‌نمایش خود، باعث این شده که در هنگام کار با سیستم آسیب کمتری به چشم وارد شود و همین موضوع سبب محبوبیت صفحه‌نمایش محصولات این شرکت شده است.

یکی از اشکالات موجود در این دستگاه، عدم بکار گیری لولا سراسری بین صفحه‌نمایش و بدنه است که دلیل آن، طراحی بریده قاب دستگاه بوده است.

طراحی بدنه

استفاده از فلز برس خورده ی با کیفیت در قاب پشتی و همچنین بکارگیری پلاستیک بسیار با کیفیت در قسمت زیرین لپ تاپ، علاوه بر استحکام دستگاه، به زیبایی و کاهش وزن آن هم کمک کرده است.

ویژگی‌ مناسب دیگر این لپ تاپ صفحه کلیدی مکانیکی با طراحی منحصر ب فرد است که در آن از نور پس‌زمینه Aura (هفت رنگ) استفاده شده است.

طراحی بی نظیر تاچ پد

 ایسوس برای ساخت تاچ پد لپ تاپ ROG Strix G512LV از فناوری چند لمسی استفاده کرده است که دقت بسیار بالایی دارد. ویژگی منحصر بفرد این دستگاه این است که صفحه کلید دستگاه فاقد بخش Num Pad است و به صورت مجازی بر روی صفحه کلید ظاهر می شود.

پورت ها

ایسوس G512LV شامل یک پورت  USB 3.0، یک ورودی  HDMI، یک USB Type C  و ورودی LAN است که همراه با ورودی شارژر در قسمت پشتی لپ تاپ قرار گرفته است.

به‌کارگیری پردازنده‌های قوی

سرعت بالا یکی از مزایای غیرقابل‌چشم‌پوشی در لپ تاپ های گیمینگ است. ایسوس در ساخت لپ تاپ ROG Strix G512LV از یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در  بازار یعنی Intel Core i7 10750H استفاده کرده است که برای امور گرافیکی و پردازش‌های سنگین مناسب است.

 

حافظه 1 ترابایتی

ایسوس در لپ تاپ گیمینگ جدید خود از حافظه ssd با ظرفیت 1 ترابایت استفاده کرده که این میزان حافظه برای لپ تاپ های گرافیکی و گیمینگ بسیار مطلوب است.

کارت گرافیک

یکی از مهم‌ترین قطعات سخت‌افزاری در سیستم‌های گیمینگ، کارت گرافیک است.

در این لپ تاپ از دو نوع کارت گرافیک استفاده‌شده است. کارت گرافیک اول Intel UHD Graphics است که از آن برای امور عادی گرافیکی استفاده می‌شود.

دومین کارت گرافیک زمانی که امور گرافیکی سنگین و بازی‌ها استفاده می‌شود، وارد مدار می‌شود.

باتری قدرتمند موجود در دستگاه

ازآنجایی‌که قابل‌حمل بودن سیستم برای کاربران آن بسیار مهم است، باتری بکار رفته در آن باید به نحوی باشد که مدت زمان زیادی بتواند دستگاه را روشن نگه دارد.

باتری بکار رفته در لپ‌تاپ G512LV از نوع لیتیوم یون 4 سلولی و ظرفیت 48WHr می‌باشد که می‌تواند دستگاه را برای بین 1 تا 3 روز روشن نگه دارد. همچنین باتری لپ تاپ به‌گونه‌ای طراحی شده است که بعد از شارژ شدن، از مدار خارج شده تا آسیبی به سیستم و باتری وارد نشود.

وزن نسبتاً پایین دستگاه

وزن این ایسوس G512LV حدود 2.3 کیلوگرم است که برای دستگاه‌هایی با این کارایی وزن چندان بالایی نیست و حتی نسبت به نسل قبلی لپ تاپ های شرکت ایسوس حدود 100 گرم هم کاهش وزن داشته است.

سرسخت‌ترین رقیب ایسوس ROG Strix G15 G512LV-UH76

یکی از سرسخت‌ترین رقیبان لپ تاپ ایسوس G512LV لپ تاپ لنوو Legion Y540 است که با توجه به قیمت، برند سازنده و کیفیت، دستگاه ایسوس G512LV می‌تواند انتخابی بسیار مناسب و معقول باشد.

در آخر باید بگوییم که بیشتر کاربران این لپتاپ از خرید آن رضایت کامل داشته اند و محصول جدید ایسوس توانسته تمامی نیازهای یک گیمر را با معرفی این محصول پاسخگو باشد. پس شما هم اگر قصد خرید یک محصول گیمینگ خوب را دارید همین الان میتوانید از لپ مال اقدام به خرید ایسوس ROG Strix G512LV کنید.

لپ مال همواره به دنبال اطلاعاتی مفید برای شما بوده تا بتواند جذابترین و جدیدترین اخبار لپ تاپ ها، مقایسه بهترین ها و محصولات جدید را به شما معرفی کند.  امیدوارم که در این مقاله هم توانسته باشیم اطلاعاتی مفیدی در اختیارتان قرار دهیم و در تصمیم گیری شما موثر بوده باشیم.

اشتراک گذاری :